.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يك ساروي رتبه نهم كنكور رياضي را كسب كرد

مدير روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: اميرحسين تقوايي در كنكور امسال رتبه نهم رشته رياضي و فيزيك را به دست آورد.

به گزارش شمال نیوز ،روح الله معافي در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: تقوايي از مركز آموزشي شهيد بهشتي استعدادهاي درخشان شهرستان ساري مدرك ديپلم گرفت و ساكن شهرستان ساري است.
وي افزود: امسال 47 درصد برترين‌هاي كنكور را دانش‌آموزان تهراني تشكيل مي‌دهند.
معافي تصريح كرد: استان اصفهان و تبريز هر كدام با 11 درصد برترين‌هاي كنكور را به خود اختصاص دادند.
وي سهم استان فارس را 5/5 درصد اعلام كرد و گفت: حدود سه درصد ديگر برترين‌هاي كنكور از آن دانش‌آموزان استان‌هاي كرمان، كردستان، كرمانشاه، خراسان شمالي، خراسان رضوي، يزد، مركزي، مازندران و گيلان است.
به گفته مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران در سال گذشته نويد نادري عليزاده از شهرستان ساري نفر اول كنكور رشته رياضي و فيزيك شده بود.
وي در پايان اضافه كرد: در رشته‌هاي رياضي، تجربي و انساني 10 نفر جزو برترين‌هاي كنكور اعلام مي‌شوند و در رشته‌هاي هنر و زبان خارجي نيز سه نفر به عنوان برترين‌هاي كنكور معرفي مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مرداد 1387
پس چرا نگفتید که یک رشتی هم رتبه 1 کنکور تجربی شد؟
مازندرانی 7 مرداد 1387
آقای نوید نادری علیزاده قائم شهری است.در اطلاع رسانی و خبرها دقت بیشتری بکنید.
مازندرانی 8 مرداد 1387
تعجب می کنم ار اینکه اصلاح خبر از جانب من را در را درج نکردید.مجددا اصلاح می کنم: نوید نادری علیزاده نفر اول کنکور 86 در رشته علوم ریاضی فیزیک قائم شهری است که در خبر ساروی درج شده است.
جعفر قربان پور 12 مرداد 1387

با احترام
موفقیت دانش آموز گرامی تیزهوشان ساری در کسب رتبه برتر کنکور را تبریک می گویم و از زحمات ایشان ، خانواده محترم و معلمان و مسئولان مدارس تیزهوشان و آموزش و پرورش استان مازندران تشکر می نمایم . اینجانب بعنوان عضو انجمن و اوایا ء مدارس تیزهوشان دختران و پسران شهرستان ساری که 3 فرزندم در آنجا پذیرفته شدند ، خواستار توجه ویژه همه مسئولان محترم کشور در ارتقاء سطح علمی و آموزشی تیزهوشان برابر استاندارهای جهانی بنابر دستور مقام معظم رهبری در توجه به نخبگان علمی برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز بیست ساله معظم له ، می باشم . کسب عناوین متعدد علمی و مدالهای المپیادهای ملی و جهانی نشان از نبوغ و استعداد ذاتی دانش آموزان مدارس تیزهوشان که از طریق آزمونهای سخت کشوری در این مراکز پذیرفته شدند ، دارد . ورود ایران اسلامی در عرصه های جدید علمی طراز اول دنیا مانند انرژی هسته ای ، نانوتکنولوژی ، بیوتکنولوژی ، هوا و فضا ، ماهواره و مخابرات و .... مسئولیت سنگینی برای وزارتخانه های مربوطه ایجاد نموده است و در این عرصه مدارس تیزهوشان در خط مقدم جهش علمی کشور قرار دارند . اینجانب تنظیم سند ملی و تیین استراتژی رشد و توسعه مدارس تیزهوشان و امضاء تفاهم نامه فی مابین دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی علمی و صنعتی با مراکز تیزهوشان برای فعالیتهای مشترک علمی و پژوهشی با توجه به هوش سرشار دانش آموزان این مراکز برای تامین دانشمندان آینده کشور را پیشنهاد می نمایم . با تشکر -
جعفر قربان پور - فوق لیسانس مدیریت آموزشی ، عضو انجمن و اولیا مراکز تیزهوشان ساری و کاندیدای سابق مجلس هشتم شورای اسلامی
نا شناس 15 مرداد 1387
آقاي قربان پور در اين حالت رشتي ها مي گويند: "مر مره قربان"
(فوق ليسانس مهندسي برق قدرت از دانشگاه تهران ولي بدون ذكر اسم!!!)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.